Haber

Mobil uygulama pazarı 600 milyar doları aşacak

İSTANBUL (2026 yılına kadar taşınabilir uygulama pazarının 614 milyar doları geçmesinin beklendiğini söyleyen IGFA9 – Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, buradaki ana gelir modelinin uygulamaya yönelik satın almalar olduğunu söyledi.

Google Play’deki uygulamaların yüzde 97’sinin, App Store’daki uygulamaların ise yüzde 94’ünün ücretsiz olarak indirildiğine işaret eden Kaplan, “Uygulamaların daha fazla kullanılabilmesi için karşımıza çıkan önemli dijital pazarlama stratejileri var. kullanıcılar tarafından. Dijital Pazarlama Okulu olarak bu stratejileri mobil uygulama müşterilerimize uyguluyor ve maliyetlerini düşürerek daha yüksek kitlelere ulaşmalarını sağlıyoruz.”

Günlük hayatımızın en değerli modüllerinden biri haline gelen taşınabilir uygulamalar her geçen gün daha büyük bir ekonomi haline geliyor. Ciro anlamında en büyük branşlardan biri haline gelen taşınabilir uygulama pazarı, 2022 yılını 451 milyar dolarlık ciro ile kapattı. Yapılan araştırmalara göre taşınabilir uygulama pazarı önümüzdeki yıllarda da hızla büyümeye devam edecek. Bahis hakkında değerlendirmelerde bulunan Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, 2026 yılında taşınabilir uygulama pazarının 614 milyar doları aşacağını söyledi.

Kullanımın artmasıyla birlikte taşınabilir kullanımın günlük hayatımızın en değerli parçalarından biri haline geldiğini vurgulayan Yasin Kaplan, “Mobil uygulama pazarının gelişeceğini ve özellikle konseptlerin devreye girmesiyle bu yeni teknolojilere uyumlu hale geleceğini görüyoruz. metaverse, NFC ve yapay zeka gibi.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu